Skaver?

Hej alla ni som tittat in här!

Kul att ni hittade hit!!!!!!!

Jag har en fråga till er där ute, ibland (läs:ofta) när jag är ute och går, eller bara rör mig överhuvudtaget, då händer det ibland att mina blygisar klistras ihop och börjar skava.
Men som min mamma alltid sa, ska man vara fin får man lida pin.

Som jag brukar säga:

MiN dIkT:

Om du föddes slapp
Var inte rädd att du hunnit ikapp
Livet är en gåta
Även om du har förmågan att göra lakanen på tok för våta

Du ska känna dig nöjd
För ingen är på din höjd
Du har aldrig blivit kallad trång
Men det ger din inget försprång

Livet kan man inte ändra på
Inga genvägar kan tas som så
Det är dags att låta din vagina
Skina skina skina

Även om din vagina
är så långt bort från att skina
Då dina blygisar är skrumpna
och liknar din farmors rumpa

Tänk då på mig
För jag är den tjej
som klarar det ingen annan gjort
Jag slår alltid på stort

Stor skrumpen mutta
Jag är en riktigt klytchig brutta.

.................................................

Av: M.Bengtsson. 17/10-2009

HeJdÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0